Kariera
Asystent Zarządcy Nieruchomości
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
Do obowiązków Asystenta Zarządcy Nieruchomości, będzie należała bieżąca współpraca z Zarządcą w tym w szczególności pomoc w redagowaniu pism, organizacja przetargów wraz ze zbieraniem ofert na wykonanie prac, wizytacja obiektów, nadzór nad firmami obsługującymi nieruchomości, pomoc w redagowaniu wiadomości email, rozliczanie mediów oraz inne niezbędne do właściwego utrzymania nieruchomości. Jeżeli nie masz doświadczenia, ale uważasz że masz predyspozycję oraz chęci, złóż swoją aplikację! Po przejściu rekrutacji wszystkiego cię nauczymy.
Wymagania
- Znajomość programów pakietu MS Office
- Samodzielność
- Doskonała organizacja pracy
- Wysoka kultura osobista
Oferujemy
Dużą dawkę wiedzy w tym wiedzy nabytej w praktyce. Ciekawą i pełną wyzwań pracę oraz przede wszystkim możliwość rozwoju w tym uczestniczenia w szkoleniach branżowych.