Oferujemy pełne wsparcie w procesie zarządzania nieruchomościami na terenie Gdańska, Sopotu, Tczewa, Rokitek, Rumi i Pruszcza Gdańskiego.

Nasze doświadczenie potwierdza, że zaangażowanie administratora obiektu w bieżący proces obsługi nieruchomości pozwala na wykrycie problemów jeszcze przed ich powstaniem. Podczas naszej pracy każdorazowo mamy na uwadze Misję firmy, co przekłada się na wysoką jakość usług i bardzo dobry kontakt z naszymi klientami.

Czym się zajmujemy:

  • Zapewnieniamy grupy pracowników do obsługi nieruchomości, w tym dedykowanego dla Państwa nieruchomości licencjonowanego Administratora oraz Księgową posiadającą stosowne uprawnienia Ministerstwa Finansów.

  • Dbamy o bieżącą obsługę korespondencji – na wiadomości odpowiadamy w czasie nie dłuższym niż 3 dni, co pozwala na sprawne realizowanie bieżących spraw.

  • Prowadzimy rejestr wad i usterek oraz zapewniamy wsparcie w egzekwowaniu ich napraw z tytułu rękojmi i gwarancji od dewelopera oraz firm świadczących usługi dla naszych klientów. Jesteśmy w stanie dokonać analizy i złożyć powództwo nawet do 10 lat wstecz.

  • Zapewniamy regularne, sumienne obchody nieruchomości wykonywane przez Administratora (min. 1 x w tygodniu). Rotacyjnie wykonujemy obchody w większej grupie pracowników, co pozwala na dogłębne przeanalizowanie danej nieruchomości.

  • Oględziny nieruchomości
  • Wstępna weryfikacja stanu formalno-prawnego
  • Konsultacje z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej

Zostaw nam kontakt, odezwiemy się do Ciebie